جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۲:۳۹:۰۳

بازدیداعضای اتحادیه مالکان کشتی ازبنادرخرمشهر وامام‌خمینی-ره

باشگاه خبری فراساحل: اعضا هیئت مدیره اتحادیه مالکان کشتی ایران با سفر به استان خوزستان از بخش‌های مختلف بنادر خرمشهر و امام خمینی (ره) بازدید کردند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از سایت خبری مانا، اعضا هیئت مدیره اتحادیه مالکان کشتی ایران طی سفر دو روزه به استان خوزستان از تجهیزات و امکانات بنادر خرمشهر و امام خمینی (ره) اسکله‌ها، محوطه‌های کانتینری، پایانه ریلی بازدید کردند. در این سفر هیئت مدیره اتحادیه مالکان کشتی ایران از امکانات و تجهیزات شرکت‌های گروه در بنادر جنوبی و همچنین تاسیسات، محوطه‌ها و اسکله‌های بندری بازدید و از نزدیک در جریان گزارش مسئولین منطقه‌ای در بنادر مذکور در خصوص سرمایه‌گذاری‌های انجام شده، نحوه عملیات تخلیه و بارگیری شناورها و چگونگی تحویل کالا قرار گرفتند.

هیئت مدیره اتحادیه مالکان کشتی ایران همچنین با حضور در شرکت تاسیسات دریایی در بندرخرمشهر، از سکوهای نفتی در حال ساخت بازدید به عمل آوردند. در ادامه، این هیئت با  در اسکله خانیان از نزدیک شاهد عملیات شناورسازی بزرگترین مغروقه در اروندرود بودند. براساس این گزارش محمد حسین داجمر ریاست اتحادیه مالکان کشتی ایران و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را در این سفر، حسن تیمورتاش دبیر اتحادیه، امید مرادی عضو اتحادیه و مدیرعامل شرکت امیدان ساحل پارسیان، علی اکبر غنجی عضو اتحادیه و مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریای خزر، ابراهیم عزیزآبادی عضو اتحادیه و مدیرعامل شرکت کشتیرانی والفجر، غلامرضا منوچهری عضو اتحادیه و مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی و اسماعیل امیران عضو اتحادیه و مدیرعامل شرکت بحرگان همراهی کردند.



  کد خبر : 559
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :